Download Music Serial Narge

Download Music Serial Narges دانلود آهنگ متن سریال نرگس

«نرگس» پربيننده‌ترين در سيما


مجموعه ايراني «نرگس» كه از شبكه سوم سيما در حال پخش است، با ‬شصت و هشت درصد بيننده، بيشترين ميزان مخاطب را در ميان سريالهاي پخش شده از شبكه‌هاي مختلف سيما در هفته سوم تيرماه به خود اختصاص داد.

به گزارش مركز تحقيقات صدا و سيما، سريال ايراني «اولين شب آرامش« نيز با جذب شصت و یک ‬درصد بيننده، دومين مجموعه پرمخاطب سيما بوده است.
در ميان مجموعه‌هاي خارجي نيز «هشدار براي كبرا 11» ‬از شبكه پنجم سيما با پنجاه و نه ‬درصد بيننده ،رتبه بعدي آثار پرمخاطب شبكه‌هاي سيما دراين مدت بوده است.
ازميان مجموعه‌هاي پخش شده شبكه اول سيما در هفته سوم تيرماه، سريالهاي كلانتر، پرستاران و دايره ترديد به ترتيب بيشترين بيننده را به خود اختصاص داده است.
مجموعه‌هاي عكاسخانه، قصه‌هاي جزيره و دنياي افسانه‌ها نيز بيشترين ميزان بيننده را در ميان سريالهاي پخش شده از شبكه دوم سيما دراين مدت داشته است.

مجموعه‌هاي ايراني نرگس، اولين شب آرامش و راه شب نيز پرمخاطب‌ترين مجموعه‌هاي پخش شده از شبكه سوم سيما به شمار مي‌روند.





پوپك گلدره در كما

«پوپك گلدره» بازيگر فيلم «موج مرده» و سريال «دنياى شيرين دريا» به دليل سانحه رانندگى در كما به سر مى‌برد.

به گزارش ايلنا، پوپك گلدره كه سابقه دريافت تنديس جايزه بهترين بازيگر نقش اول زن را براى فيلم «موج مرده» دارد، روز گذشته پس از گذشت دو روز از ناپديد شدنش در جاده آمل پيدا شد. او سرنشين پاترول بوده و با پژو تصادف كرده است. در اين مدت گروه فيلمبردارى سريال جديد او به دنبالش بودند.

پوپك گلدره در حال حاضر در يكى از بيمارستان‌هاى تهران بسترى است. وضعيت سلامت وى وخيم گزارش شده است.





بزرگترين حادثه سريال نرگس فرا می‌رسد!

گرچه شایعه پردازان وی را راننده پاترول، سه روز در اعماق دره و در حالت نامتعادل معرفی کرده بودند، اما مرحومه گلدره به مانند 7 سرنشین دیگر این دو خودرو، در حال عبور از این محور بود، که در اثر سهل انگاری راننده پیکان 7 نفر در دم کشته و وی پس از ضربه مغزی راهی بیمارستان 17 شهریور شهرستان آمل می شود.

پوپک گلدره - سریال نرگسسریال نرگس که این شب ها توجه خانواده های ایرانی را به خود جلب کرده، توانسته در شاخه های مختلف و در مسیرهای گوناگونی حرف های جدیدی را بزند. گرچه بررسی این سریال نیازمند پایان آن و تحلیل حرفه ای است، اما یک حادثه بزرگ در دل این سریال در شرف تکوین است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، تغییر بازیگر نقش نرگس (پوپک گلدره) و آمدن بازیگر جایگزین حادثه کمی در این سریال نیست. با شکل گرفتن داستان و جا افتادن مرحومه گلدره در نقش خود، حالا برای آخرین بار، در قسمت سی و ششم که قرار است دوشنبه شب از شبکه سه سیما پخش شود، بیننده دیگر نرگس قبلی را ندیده و از تمام تصورات ساخته شده خود دور می شود. اما اتفاقاتی افتاده که روند این جریان را به طور کلی عوض کرده است.

به خلاف شایعه ها و خبرپراکنی های غیر حرفه ای که در مورد مرگ پوپک گلدره پخش شد، این بازیگر پس از گرفتن فرصت استراحت از مجموعه سریال، به شمال کشور سفر کرده و در بازگشت از مسیر جاده سیسنگان به نور، در حالی که مسافر یک خودروی پیکان بود، به دلیل انحراف به چپ راننده پیکان و برخورد مستقیم با یک پژو آر دی به شماره آمل، دچار ضربه مغزی شده و به کما می رود.

گرچه شایعه پردازان وی را راننده پاترول، سه روز در اعماق دره و در حالت نامتعادل معرفی کرده بودند، اما مرحومه گلدره به مانند 7 سرنشین دیگر این دو خودرو، در حال عبور از این محور بود، که در اثر سهل انگاری راننده پیکان 7 نفر در دم کشته و وی پس از ضربه مغزی راهی بیمارستان 17 شهریور شهرستان آمل می شود.

2 ساعت پس از این حادثه، مهران مهام و پدر پوپک در محل بیمارستان 17 شهریور حاضر شدند تا به امور پزشکی و قانونی وی رسیدگی کنند.

در ادامه براساس تقاضای پدر پوپک و به دلیل آشنایی با یکی از اطبای معروف مغز و اعصاب در تهران با تهیه یک آمبولانس با امکانات CCU، پوپک گلدره به رغم مخالفت کادر بیمارستان 17 شهریور آمل و اینکه وی در حالت کما به سر می برد، در شبی بارانی و پرحادثه که در میانه راه یک بار کوه ریزش کرد و بار دیگر اکسیژن همراه گروه پزشکی دچار نقص شد، راهی بیمارستان مهر تهران شد.

در مقابل، تهیه کننده سریال با بررسی پرونده منجر به قتل این تصادف در کلانتری سیسنگان، متوجه دلیل حادثه و حواشی آن شد.

با مصدومیت این بازیگر، گروه تولیدی این سریال دچار شوک بزرگی شد که منجر به تعطیلی این سریال گردید، ولی پس از 21 روز بالاخره شبکه سه و مسئولین این سریال تصمیم به جایگزینی بازیگر زن دیگری به جای پوپک گلدره گرفتند.

در پی دعوت از 4 بازیگر معروف زن، نه تنها هیچ کدام حاضر به بازی در این سریال و ادامه نقش پوپک نشدند، بلکه با غرور فراوان اصرار زیادی به حذف صحنه های تصویربرداری از او و جایگزینی بازی خود را در این سریال داشتند.

در این میان، ستاره اسکندری پس از قبول پیشنهاد ادامه بازی پوپک گلدره، با خواسته خود تهیه کنندگان و کارگردان این سریال را متعجب کرد. او برخلاف اخلاق حرفه ای و غرور دیگر بازیگران زن، انجام این کار را منوط به گرفتن اجازه از پدر و مادر پوپک و خود وی دانست!

این گونه بود که ستاره اسکندری در حرکتی جالب و به یاد ماندنی، با حضور در سی سی یو بیمارستان مهر تهران از پوپک اجازه گرفت تا به جای وی ایفای نقش کند. همین تصور و روحیه از سوی ستاره اسکندری، به گواه تهیه کننده این سریال موجب شد که تغییر زیادی در جا به جایی این دو بازیگر احساس نشود.

قرار است در قسمت سی و ششم، علاوه بر پخش آخرین حضور پوپک گلدره در این سریال، قسمتی به عنوان خداحافظی با وی که شامل مصاحبه با خانواده و همکاران وی است، برای بینندگان این سریال پخش شود.

شاید پوپک گلدره جز سریال «دنياي شیرین دریا» و اثری کوتاه در «ساعت خوش» بازیگر پرکاری در تلویزیون نبود، اما آنچه از وی باقی مانده آنقدر زیاد بود که موجب شد، هزاران نفر بر سر مزار وی حاضر شوند و او را از خود بدانند.

پوپک گلدره متولد 1350 در تهران بود. وی كارشناسی خود را در رشته روانشناسي باليني از دانشگاه تهران گرفت. فعاليت هنري را با بازي در نمايش «پل» آغاز كرد و در سال 1375 در ويدئو كليپ «روياي زمين» ظاهر شد. او در مجموعه تلويزيوني ساعت خوش (1373) هم بازي كرده بود. ولی با مجموعه تلويزيوني « دنياي شيرين دريا» به شهرت رسيد و با بازي در فيلم «موج مرده» توانايي خود را در عرصه سينما هم به اثبات رساند. او همچنین در فیلم های سینمایی «آخر بازی» و «سیندرلا» هم هنرنمایی کرده بود.

نظرات کاربران :

# به جرات مي تونم بگم كه پوپكيا نرگس يك الگو براي تمامي جوانان ما شده و همه با ياد او به عنوان يك انسان خوب و مهربان سعي در بهتر شدن آثار به جا مانده پس از مرگ خود در زندگي مي كنند.

# سلام
روحش شاد، واقعا از هر کس درمورد ایشان سوال میشه بجز خوبی در موردش صحبتی نیست. ولی یک بحث قدیمی که هیچوقت تموم نشده و هیچوقت از تازگی اون کم نشده : ما ایرانی ها مرده پرستیم!! واقعا اگر همین صحبتها را پارسال و در زمان حیات ایشان میگفتند و از ایشان بشایستگی تقدیر میشد ، باز هم همه متفق القول تایید میکردند؟ مگر نه اینست که ایشان و صدها مرد و زن خوب و شایسته این مملکت در زمان حیاتشان ناشناخته و منزوی بودند و فقط پس از مرگشان بود که ناگفته ها گفته شد و همه از فقدان آنها اظهار تاسف کردند؟ چرا تا زمانی که این فرهیختگان زنده اند صحبتی از آنها نیست و اگر تقدیری شود ، به پاچه خواری و ... تعبیر میکنند؟ چند آیه از قرآن سراغ دارید که به تقدیر از افراد شایسته سفارش کرده اند؟ و چقدر به آنها عمل میکنیم؟
بیایید زمان تقدیر از بزرگان و شایستگانمان را قدری جلو بیاندازیم ، آنقدر که آنها در زمان حیاتشان نتیجه خوب بودن راببینند و دیگران هم الگویی برای خوب بودن داشته باشند.
موفق باشید.

# دنياي شيرين دريا دنياي شيرين خود پوپك و دنياي شيرين همه ي ما بود. اين سريال از زيباترين و بهترين سريال هاي توليد شده براي مخاطبين كودك و نوجوان به حساب مي آيد كه تا آن جايي كه ذهن من ياري مي كند تا كنون دو بار به طور كامل پخش شده است و اگر دوباره هم پخش شود به دليل پردازش بسيار عالي موضوع و بازي بسيار گيراي پوپك باز هم مورد توجه مردم واقع خواهد شد.
پوپك با سريال نرگس جاودانه شد. بازي هاي او در ذهن مخاطبان ماندگار خواهد بود و ما هيچ گاه او و نقش آفريني هاي او را از ياد نخواهيم برد. انسان هاي بزرگ در هر سن و هر جايگاه و هر شرايطي هميشه بزرگ خواهند بود.
پوپك در خاطره ها زنده است و جاودانه خواهد ماند.

# سعديا مرد نكو نام نميرد هرگز مرده آن است كه نامش به نكويي نبرند

# خدا رحمتت کند پوپک گلدره
من هم مثل خیلیهای دیگه بعد از مرگت شناختمت ، مخصوصاً با بررسی نقشهایت در سربالهای روح مهربان و نرگس و عمیقاً از خداوند متعال برایت طلب آمرزش میکنم و برای پدر و مادرت مخصوصاً طلب صبر میکنم چراکه واقعاً این ایام به اونها خیلی سخت میگذره ضمناً حرکت خانم اسکندری خیلی خیلی ارزشمند بود و حالا دنبال کردن سریال نرگس صفای خاصی دارد

# عجب رسميه رسم زمونه قصه برگ و باد خزونه ................ ميرن آدما ازونا فقط خاطره هاشون باقي ميمونه
حيف كه خوبان زودتر مي روند . پوپك جان هميشه ياد تو در ذهن و قلبمان خواهد ماند
روحت شاد.

# چو بر گورم بخواهي بوسه دادن رخم را بوسه اكنون همانيم

# با
سلام.براي خانواده محترم ايشان صبر و براي خانم اسكندري سلامتي آرزو مي كنم

# به قول خودش : تا هستم نداني كه كيستم ... روزي بداني كه نيستم

# آئین چراغ خاموشی نیست
من هیچوقت بازی زیبا و روانش را در سریال دنیای شیرین دریا را فراموش نمیکنم روحت شاد و یادت گرامی.

# اميدوارم كه ديگر بازيگر ان ايراني زن ادامه دهنده راه اين هنرمند باشند

# عاقبت دریا به اسمان پرواز کرد

# ميخواستم در جواب به خانم يا آقايي كه از زياد صحبت كردن در مورد خانم گلدره گله داره بگم كه:اين مردم نيستن كه بزرگش كردن و در موردش زياد حرف ميزنن.اگه كمي بصيرت داشته باشيم متوجه ميشيم كه خدا با حكمت خودش طوري جريانات رو پيش برده كه اين عزيز ماندگار بشه و حتي كساني كه كم توجه بودن (نظير من يا شما) به عزت و شكوه اين انسان عاشق و هنرمند پي ببرن! اگر نه چرا پوپك هم مثل بقيه مسفران در دم از دنيا نرفت؟ و اينكه چرا تا نيمه هاي يك مجموعه تاثيرگذار بود و ناگهان رفت تا مردم بيشتر فقدانشو حس كنن؟؟ شما دوست عزيز هم اگر خوب و عاشق باشي وقتي از اين دنيا بري مطمئن باش اونقدر جاي خاليتو حس ميكنن و افسوس نبودنتو ميخورن كه كلي درباره ات حرف بزنن! شاد و سلامت و شيدا باشي...(يه هموطن كوچك)

# خانم گلدره رفتند ، سعی کنیم قدر هنرمندهایی مثل خانم اسکندری رو بدونیم که با بزرگواریشون نشون دادند که هنرمند باید متواضع باشه و برای مردم . از ایشون هم قدردانی کنیم .

# نام چنین بازی گرانی به رغم جدایی از محفل خاک سالها زنده خواهد بود . اما در این میان نباید از نگاه منحصر به فرد ستاره اسکندری به سادگی عبور کرد .

# ما نيز براي خانواده محترم و تمام كساني كه او را مي شناختند تسليت عرض كرده و از خداوند متعال براي خانواده محترم و بازماندگان صبر مسئلت مي نمايم

# زندگي رسم خوشاينديست
زندگي بال وپري دارد با وسعت مرگ
پرشي دارد اندازه عشق
زندگي چيزي نيست كه لب طاقچه عادت از ياد من وتو برود
اسدي

# مگه كي هست كه اينقدر در باره اش نوشته مي شود؟اگر نمرده بود كه كسي احوالش را هم نمي گرفت .

# مطالب را كه مي خواندم بي اختيار اشك مي ريختم . نقشي كه او در سريال دريا بازي مي كرد و نقشي كه او در سريال نرگس بازي مي كرد بسيار شبيه به هم هستند. فكر مي كنم او با بر پايه اعتقاداتش بازي مي كرد نه بر پايه نقش يا گرفتن يك حس موقت در بازي - به خصوص در اين دو سريال كه من هر دو را با دقت ديدم.
روحش شاد - يادش گرامي
از سركار خانم اسكندري نيز به خاطر بزرگواريشان نسبت به خانواده مرحومه و خود مرحومه به عنوان يك بيينده كمال تشكر را دارم و از خداوند منان براي ايشان آرزوي توفيق و سلامتي و براي ان مرحومه بار ديگر علو درجات را خواستارم

# روحش شاد و يادش گرامي باد - درضمن بايد از ستاره اسكندري كه با فهم صحيح از وضعيت حادث شده با رفتاري بزرگمنشانه اقدام به ايفاي نقش دشوار نرگس (با توجه به شرايط حاكم بر فضاي اين سريال)نمود قدرداني كرد. من خبر دارم كه بسياري از بازيگران كه اين پيشنهاد به آن ها شد اصلا" قبول نكرده و گفتند كه بايد فيلم از اول ساخته و تهيه شود.!

# روحش شاد . بازیگری با حاشیه های مثبت بسیار . . . امیدواریم اون بازیگران زن مغرور شهرت و محبوبیت واقعی رو از پوپک بیاموزند . . .

# خدايش بيامرزاد.

# پوپک عزیز یاد وخاطرات تو همیشه با ماست. روحت شاد ویادت گرامی باد

# من که وقتی خبر فوتشو شنیدم خیلی ناراحت شدم..همیشه فیلماشو دوست داشتم..مخصوصا دنیای شیرین دریا یه فیلمی بود که همیشه نیگاش میکردم..خدا رحمتش کنه..روحش شاد و یادش گرامی.....

# هرگز نميرد آنكه دلش زنده شدبه عشق

پيکر پوپک گلدره، هنرمند عرصه تلويزيون و سينما، صبح امروز با حضور معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و جمعي از هنرمندان و مردم هنردوست از مقابل تالار وحدت تشييع شد.


No comments:

Post a Comment

Your Facebook fundraiser refund receipt

Hi xxx, We wanted to let you know that your donation of $xx.xx to the fundraiser Raise to support the victims of earthquake in Iran was ...