بازار علاء الدین

بازار علاء الدین مرکز فروش انواع گوشی و قطعات کامپیوتر است.
در هنگام خرید گوشی موبایل یا هر چیز دیگر به موارد زیر توجه نکنید:
1- فاکتور فروش: فاکتور های فروش بدون سربرگ مغازه و مهر تنها با مشخصات خودتان تولید و در اختیارتان قرار میگیرد.
2- کارت گارانتی: کارت های گارانتی جعلی قبلا به نام یک شرکت معتبر واردکننده مثل پارس کامتل در اختیارتان قرار میگیرد.
بدین ترتیب مشتری عزیز با خیال راحت از خرید خود انجا را ترک خواهد کرد.
از آنجا که فروشندگان هر هفته عوض میشوند هیچکس مسئولیت تقلب و پیگیری قطعه خراب را به گردن نخواهد گرفت.
با خیالی آسوده به سراغ گارانتی شرکتی میروید که هیچگاه گوشی شما را وارد نکرده است! در واقع گوشی شما قاچاق شده و بنام آن شرکت گارانتی جعلی شده!
پس پسندیده تر آن است که بگوییم بازار قاچاقچیان علاء الدین

2 comments:

  1. پلمب فروشگاه‌های متخلف علا‌ءالدین
    روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

    اگر اين روزها گذرتان به بورس خريد و فروش تلفن همراه (پاساژ علاءالدين) افتاده باشد، حتما از تعطيلي تعدادي از فروشگاه‌ها متعجب مي‌شويد.

    فروشگاه‌هايي كه تا قبل از اين از هر ثانيه براي به فروش رساندن اجناس خود استفاده مي‌كردند و معتقد بودند استفاده از اين ثانيه‌هاي طلايي سود آنها را از اين بازار‌هزار رنگ بيشتر مي‌كند.

    فروشگاه‌هايي كه به ندرت در بساطشان مي‌توانستيم گوشي‌هاي غيرقاچاق را بيابيم و اكثر موجوديشان را گوشي‌هاي قاچاق، حتي نمونه‌هاي با گارانتي قاچاقي تشكيل داده بودند.
    به نظر نمي‌رسد گوشي‌هاي قاچاق كه بيش از 80‌درصد بازار را به خود اختصاص داده‌اند به اين راحتي‌ها و با اعمال روش‌هاي معمول دست از سر بازار بردارند.

    واردكنندگان و مقامات مسوول نيز شيوه‌هاي فيزيكي برخورد با قاچاق را چندان كار آمد نمي‌دانند و معتقدند كاهش تعرفه‌ها و استفاده‌هاي از روش‌هاي نرم‌افزاري، البته به شرط فراهم شدن زيرساخت‌هاي لازم مي‌تواند نتايج مثبت‌تري داشته باشد تا كنترل و اجراي روش‌هاي فيزيكي گاه و بي‌گاه. به هر حال شايد استفاده‌ از روش‌هاي نرم‌افزاري و اجراي كنترل‌هاي فيزيكي در كنار هم كارآمدتر باشند تا استفاده مقطعي از هر كدام از اين روش‌ها.

    ReplyDelete
  2. Nice blog! I like your writing way. I'm doing practice GRE here: masteryourgre.com . I hope it's useful for GRE test takers.

    ReplyDelete

Your Facebook fundraiser refund receipt

Hi xxx, We wanted to let you know that your donation of $xx.xx to the fundraiser Raise to support the victims of earthquake in Iran was ...